SELAMAT DATANG KE HALAMAN LIRIK-LIRIK LAGU LYDIAS DIERY. AMARAN KERAS, KEPADA KANAK-KANAK RIBENA BERUMUR 13 TAHUN KE BAWAH, ANDA TIDAK DIBENARKAN MEMBACA LIRIK-LIRIK KAMI KERANA UNSUR-UNSUR KEJIWANGAN YANG AMAT KETARA DALAM LIRIK-LIRIK KAMI. HARAP MAKLUM

Wednesday, October 21, 2009

KISAH CINTA NASI LEMAK

** Al kisah, ada la sorang mamat tu syok kat
sorang minah penjual nasi lemak bernama Wani… dia pn cakap dia syok kat si Wani
tu… Wani cakap, “ Kasi gua masa dulu ye abang encemmmm… bab2 couple kena slow n
steady…”....

Maka tunggulah si mamat tu jawapan dari Wani…
AND THE SONG BEGIN…**....


Kisah dukacita yang berlaku....
Menantikan masa berlalu....
Hancurnya hatiku....

(setiap malam gua tunggu jawapan dari hang Wani
oiiitttt… call idak, sms idak… )



Kisah duka cita yang berlaku....
Penantian masa berlalu....

Hancurnya hatiku....
Rindu rindu

(gua rindu beb!!!!)

Kepada kau, Ku pinta kepastian

(aku nk answer cepat... reject ke tak??)

Dan pasti berlaku sesuatu
yang sentuh hatiku dan belaian
di hati

(gabra ni... adakah ko reject aku ke accept aku??)

Hulurkan ku kepastian
Dan satu utusan
Untukku
belaikan rinduku....
Dan belaian
di hati mu....

(Gua harap jawapan YES utk
gembirakan hati hang ngn diri gua)....


SILA AMIK PERHATIAN: LAGU NASI LEMAK NI BANYAK SINGING ERROR


LAGU & LIRIK: BOTAQ